Friday, February 24, 2012

tak kurus-kurus pun.

satu.
dah skip dinner for past few weeks. tak ngelat pun, kadang2 je ngelat mkn cekodok/nasi anak tak habis makan. tu lah jadi mak, sayangkan anak tangan-tangankan. sayangkan makanan telan-telankan.

dua.
telan fibre sepeket sehari bagai nak termuntah, demi nak sehlim. kununnya lah.

tiga.
pakai balik set premium biutifool. mmg mkn sikit dah kenyang tp sekso ghaso eh..
aku sejak dua menjak ni bukak jugak blog mereka yang kaya raya dek hasil menjual PB ni. depa pun tak do la kurus mana. ramai jugak badan yg hantap2 mcm aku ni. yg comel2, yg gebu2, yg montel2 pun ramai jugak. tak jugak kurus2. haih.

empat.
aku malas nak diet, mls nak skip dinner, malas nak telan fibre, malas nak sibuk2 patah siku aku mengancing PB aku ni.. pasrah.

kesian, kan?

No comments: