Friday, February 10, 2012

anak oh anak

the two princess yg gering.




tahun 2012, february sudah 3 hari cuti tahun di ambil dan 4 hari mc.

4 hari mc adalah kerana sakit mata.

1 hari cuti adalah kerana berjimbarama dgn kawan2 skypochi yg shangat sheronok untuk dihabiskan masa bersama. lagik 2 hari dihabiskan menjaga anak2.

okey, adilia my third daughter was down with high fever on thaipusam day. demam tu strike without warning. tghari tu elok je dia main then mlm tu terus panas. najla pula naik mcm chicken pox tu pada few area on her body. dah confirmkan dengan our doc, bukan CP as what i've guess. it was bacterial infection. shuh shuh.. go away those bacteria!!

as of today, aku terpaksa tawakkal aje ke office sbba de meeting yg aku kena ambil minit. since adilia pun dah tak tinggi lg temperaturenya since mlm tadi... pagi td pun temp dia 36.7. najla pun dah kering dia punye spot tu.. so aku tawakkal je la. hubby tak dpt cuti. apa la kedekut cuti punye boss!!. anyway ibu doakan anak2 ibu sihat walafiat dan bebas dr apa jua penyakit berjangkit.

kesian najla kecik2 dah kena infected.

sementara nak tunggu diorang besar ni, mmg terkorban la cuti aku. klu kawan2 seangkatan aku rasanya GCR diorang emsti dah ada 30 hari ke atas. aku??? hahahahhaha... cuti tahun pun tak cukop mcmana nak carry forward balance cuti?? hahahah... 10 thn kerja baru ada 15 hari GCR. oklah tu kan. dari tak de langsung.




ini gambar tgn najla yg infected....



seriau kan? kesian dia. tp alhamdulillah dia aktif aje mcm biasa. mkn pun, alhamdulillah laju semacam aje. moga tak de la pape yg buruk dan teruk consequences dr kena infeksi ini hendaknya. amin.








No comments: