Tuesday, February 28, 2012

kifarah


si sulung yang tidak suka diambil gambarnya... dah besar dia.


si bongsu yg mula berjinak2 dengan kamera.




ever ready!!!





si tongah yg mmg hantu bergambor!







weekend lepas aku demam. membawa ke hari ni dia punye bersin dan batuk. lengkap pakej. yg paling tak tahan bila mlm tekak gatal mcm rasa nak garu je... punye la merenyam dia punye gatal. aku wonder, bakteria/virus jenis ni boleh buat apa kat tekak, sampai dia punye merenyam tu, terpaksa aku tak tido mlm.

demam ni mula2 sekali najla yg kena, sekali dgn penyakit gatal2 dia tuh. pastuh adilia... pastu khaleeda, pastu aku dan semalam laily. klu ayahnya kena sekali, mmg lengkapla dia pukul satu rumah, tak bagik chance punye! tapi tak pe, take it positively. kalau tuhan duga dan uji kita, itu tandanya Dia sayang kat kita. Maka dengan itu, aku redha dgn kifarahMu ini ya Allah.











No comments: