Thursday, July 30, 2009

benci aku.

do not put off a good that you intended to do as you never know how much
reward you might receive from the hardship you encounter while trying to achieve
the good

aah.. pikir balik dan pikir betul2.. ade jugak betulnya quote ni.. anyway aku sedang melalui satu fasa yg tak best dalam kerjaya aku. betul- betul tak best. takpe lah, normal la kan..kerja ada pasang surutnya, mcm tu jugak kehidupan.

dlm keadaan ini, ade benda yg aku kesalkan. tp pesan arwah mak jgn menyesal dan mengeluh... aku rasa akhir2 ni aku byk sgt mengeluh. terlalu byk keluhan yg keluar dr mulut aku ni. keluhan yg semuanya menjadikan aku lebih negatif.

anyway dari masalah ini sekurang2 nya aku belajar sesuatu..

  • ignore or u might hurt.
  • listen to others.
  • holding back, sometimes.
  • dan paling penting, SINCERE.

entah kenapa, sejak akhir2 ni, aku mudah rasa meluat dengan orang keliling aku. terbawa2 sangat kah aku ni. aduyai... pergilah jauh2 perasaan yg tak best ni.. lapangkanlah hatiku ini ya Allah...

No comments: