Friday, September 28, 2007

kalau anda jadi saya

kalau anda diberi pilihan.. kalau anda jadi saya..mana yg anda pilih?.
1. rumah baru, besar tp tempatnya jauh dari office, ambil masa yg lama utk ke kl, ke hiway LPT, facilities tak byk, jauh dari ibu kota, tempatnya sunyi, aman damai, tak sakit kepala, tak yah renovate dah.murah. (masih dlm budget dan kelayakan)

2. rumah comey saja, 10-15 mins to office, ade public transport, access senang : kl, balik phg..senang, byk facilities, tempatnya boleh tahan tak sibuk, masih diconsider aman, jiran sporting dan baik hati - different races ada, tp byk nak kena baiki. tak murah sgt (masih dlm kelayakan)

adeh.. pening kepala aku mikio..
klu korang jadi aku?...

2 comments:

Sharifah said...

kalau aku jadi ko...tak kisah umah kecik ke beso...tu belakang kira...janji dok sendiri...he..he..he..susah gak nak buat pilihan kan...umah besar tu semua org nak...tapi kalau jauh...payah gak...umah kecik ok gak tapi bila dah tambah ahli nanti jadi masalah..org nak datng pun susah...hm...susah nak pilih...

halimatul liza said...

aku pilih no 1 tu hehe.........beso tak beso tu blkg kira janji selesa utk ko anak beranak. Lg pun aku dah penat ulang alik dr gombak ke KJ dulu, tensen seh...jam lg heheh